A CHINESE STAR UNLEASHES AMELIA CASABLANCA’S SUCCESS ON ALL CHINESE SOCIAL MEDIA

[cmsmasters_row data_width=”boxed” data_padding_left=”3″ data_padding_right=”3″ data_top_style=”default” data_bot_style=”default” data_color=”default” data_bg_position=”top center” data_bg_repeat=”no-repeat” data_bg_attachment=”scroll” data_bg_size=”cover” data_bg_parallax_ratio=”0.5″ data_padding_top=”0″ data_padding_bottom=”50″ data_padding_top_large=”0″ data_padding_bottom_large=”0″ data_padding_top_laptop=”0″ data_padding_bottom_laptop=”0″ data_padding_top_tablet=”0″ data_padding_bottom_tablet=”0″ data_padding_top_mobile_h=”0″ data_padding_bottom_mobile_h=”0″ data_padding_top_mobile_v=”0″ data_padding_bottom_mobile_v=”0″ data_shortcode_id=”8qcxtwm8xk”][cmsmasters_column data_width=”1/1″ data_bg_position=”top center” data_bg_repeat=”no-repeat” data_bg_attachment=”scroll” data_bg_size=”cover” data_border_style=”default” data_animation_delay=”0″ data_shortcode_id=”l2fc1q1q2l”][cmsmasters_text shortcode_id=”1pj61adegu” animation_delay=”0″]

Oggi in Cina Amelia Casablanca è notissima. Tutti conoscono la magia dei suoi abiti da sposa “principeschi” ed il merito è della donna più bella della Cina: Dilraba Dilmurat, una delle dieci attrici cinesi più famose. Il brand Casablanca era già presente in Cina, ma quel che è successo al Tencent Video “All Start Nigth” è qualcosa di straordinario. L’evento, un festival di 12 ore tutte live, ha visto la partecipazione di centinaia di star cinesi fra cui Dilraba Dilmurat. Numerose le interazioni social dello lo sterminato pubblico che ha assistito al mega show ed in particolare con Dilraba Dilmurat, attrice, amatissima, personaggio di “tendenza” in tutte le piattaforme cinesi. Sul red carpet Dilraba ha indossato un magnifico abito con rose rosse del brand italiano di abiti da sposa Amelia Casablanca ed il successo è stato straordinario! In quel momento il brand Casablanca copriva l’evento quasi in tempo reale su Instagram creando un grande successo di marketing con notizie, disegni, reazioni e altri dettagli relativi all’outfit.  Intanto, sui social cinesi veniva “ripostata” l’attività pubblicata da Amelia e la fama del brand di alta moda sposa conquistava una celebrità mai vista prima per nessun marchio di moda.

[/cmsmasters_text][/cmsmasters_column][/cmsmasters_row][cmsmasters_row][cmsmasters_column data_width=”1/2″][cmsmasters_text]

Today in China Amelia Casablanca is really well known. Everyone knows the magic of her wedding dresses “Princess-like” and the credit goes to the most beautiful woman in China: Dilraba Dilmurat, one of the top ten most famous Chinese actresses.
The Casablanca brand already existed in China, but what happened at Tencent Video “All Start Nigth” it’s something extraordinary. The event, a 12-hour live festival, had the participation of hundreds of Chinese stars including Dilraba Dilmurat.
Lots were the social interactions of the immense public who attended the mega show and in particular with Dilraba Dilmurat, actress, beloved, “trendy” character in all Chinese platforms.

On the red carpet Dilraba wore a stunning dress with red roses from the Italian brand of Amelia Casablanca wedding dresses and the success was extraordinary! At that time, the Casablanca brand covered the event almost in real time on Instagram creating a great marketing success with news, drawings, reactions and other related details about the outfit.

Meanwhile, the activity published by Amelia were “reposted” on Chinese social networks and the fame of the high fashion bridal brand conquered a celebrity never seen before for any fashion brand.

[/cmsmasters_text][/cmsmasters_column][cmsmasters_column data_width=”1/2″ data_shortcode_id=”3wspwla4am”][cmsmasters_text]

目前在中国社会媒体意大利高级定制品牌Amelia Casablanca非常有名。每个人都知道这个品牌的红玫瑰庄园走出来的公主的魔力。功劳归功于中国最美的女人之一:中国十位最著名的女演员之一迪拉巴·迪尔穆拉特(Dilraba Dilmurat)。

卡萨布兰卡品牌已经能找到在中国婚纱礼服市场,但是在腾讯视频All Start Nigth上发生的事情却非同寻常。该活动是一个为时12小时的现场音乐节,有包括Dilraba Dilmurat在内的数百名中国明星参加。

参加了大型表演的众多公众之间进行了许多社交互动,尤其是与演员Dilraba Dilmurat(在所有中文平台上都深受喜爱的时髦角色)的互动。

在红地毯上,Dilraba穿着来自意大利婚纱品牌Amelia Casablanca的华丽玫瑰红色礼服,成功非凡!

当时,AC品牌几乎在Instagram上实时报道了这一活动,并通过新闻,图纸,反应以及与服装相关的其他细节创造了巨大的营销成功。

同时,AC品牌发布的活动被转贴在中国社交网络上,高级定制婚纱品牌的声誉赢得了任何意大利高端婚纱品牌从未有过的名人。

 

[/cmsmasters_text][/cmsmasters_column][/cmsmasters_row][cmsmasters_row data_width=”boxed” data_padding_left=”3″ data_padding_right=”3″ data_top_style=”default” data_bot_style=”default” data_color=”default” data_bg_position=”top center” data_bg_repeat=”no-repeat” data_bg_attachment=”scroll” data_bg_size=”cover” data_bg_parallax_ratio=”0.5″ data_padding_top=”0″ data_padding_bottom=”50″ data_padding_top_large=”0″ data_padding_bottom_large=”0″ data_padding_top_laptop=”0″ data_padding_bottom_laptop=”0″ data_padding_top_tablet=”0″ data_padding_bottom_tablet=”0″ data_padding_top_mobile_h=”0″ data_padding_bottom_mobile_h=”0″ data_padding_top_mobile_v=”0″ data_padding_bottom_mobile_v=”0″ data_shortcode_id=”v8gligdp”][cmsmasters_column data_width=”1/1″ data_bg_position=”top center” data_bg_repeat=”no-repeat” data_bg_attachment=”scroll” data_bg_size=”cover” data_border_style=”default” data_animation_delay=”0″ data_shortcode_id=”gts1emhdp”][cmsmasters_text shortcode_id=”rku6p1byuq” animation_delay=”0″]

I NUMERI E LE PAROLE DI UN SUCCESSO

#迪丽热巴是玫瑰庄园走出来的公主#Dilireba is a princess coming out a rose garden#

I numeri leggono meglio di qualsiasi considerazione il successo di Amelia Casablanca in Cina. La parola chiave ha raggiunto 610.000.000 visualizzazioni. Le interazioni sugli argomenti delle parole chiave sono stati 370.000. #Amelia Casablanca #, parola chiave ora ha più di 6.608.000 visualizzazioni. L’abito di Amelia Casablanca indossato da Dilraba ha creato un’esplosione sui social media! I social network sono letteralmente impazziti e il numero stimato di visualizzazioni ha raggiunto 1,5 miliardi ed ancora continua. Al successo ha contribuito anche lo shooting fotografico effettuato dalla Dilraba Stylist Agency, The_Momentum, dove l’attrice ha scattato alcune foto in studio indossando l’abito di rose rosse Amelia Casablanca e la collana di perle Mikimoto. L’abito con le rose rosse era stato pubblicato sui social media cinesi lo scorso maggio, insieme a dei brevi video della collezione e immagini e già allora aveva suscitato molta curiosità.

[/cmsmasters_text][/cmsmasters_column][/cmsmasters_row][cmsmasters_row data_shortcode_id=”a8zyn5s0rs”][cmsmasters_column data_width=”1/2″ data_shortcode_id=”54vjdcbjls”][cmsmasters_text]

NUMBERS AND WORDS OF A SUCCESS

#迪丽热巴是玫瑰庄园走出来的公主#Dilireba is a princess coming out a rose garden#

The numbers sounds better than any consideration Amelia Casablanca’s success in China. The keyword reached 610,000,000 views. The interactions on the keywords’s topics were 370,000. #Amelia Casablanca#, this keyword now has more than 6,608,000 views.

Amelia Casablanca’s dress worn by Dilraba created a social media explosion! Social networks have literally gone crazy and the estimated number of views has reached 1.5 billion and still keep going forward.

The photo shoot made out by the Dilraba Stylist Agency, The_Momentum, also contributed to the success, the actress took some photos in the studio wearing the Amelia Casablanca red rose dress and the Mikimoto pearl necklace.

The dress with the red roses had been published on Chinese social media last May, along with short videos of the collection and images and had already aroused a lot of curiosity.

[/cmsmasters_text][/cmsmasters_column][cmsmasters_column data_width=”1/2″ data_shortcode_id=”212r90o3mb”][cmsmasters_text]

成功的数字和关键字

#Di Lieba是玫瑰庄园的公主#

阿米莉亚·卡萨布兰卡(Amelia Casablanca)与中国著名的迪拉巴(Dilraba)合作的成功可以从数量上体现出来。 关键字观看次数达到610,000,000关键字主题的370,000次互动。 #Amelia Casablanca#,该关键字现已被浏览超过6,608,000次。 并且每天都在增长。

Dilraba穿着的Amelia Casablanca连衣裙引起了社交媒体的爆炸! 社交网络实际上已经变得疯狂了,估计的观看次数已达到15亿,并且还在继续。

Dilraba的造型师The_Momentum拍摄的照片也为成功做出了贡献。 女演员穿着Amelia Casablanca红玫瑰连衣裙和Mikimoto珍珠项链在工作室里拍了一些照片。

去年5月,红玫瑰连衣裙在中国社交媒体上发布。 互联网上有很多短片和

 

[/cmsmasters_text][/cmsmasters_column][/cmsmasters_row][cmsmasters_row data_width=”boxed” data_padding_left=”3″ data_padding_right=”3″ data_top_style=”default” data_bot_style=”default” data_color=”default” data_bg_position=”top center” data_bg_repeat=”no-repeat” data_bg_attachment=”scroll” data_bg_size=”cover” data_bg_parallax_ratio=”0.5″ data_padding_top=”0″ data_padding_bottom=”50″ data_padding_top_large=”0″ data_padding_bottom_large=”0″ data_padding_top_laptop=”0″ data_padding_bottom_laptop=”0″ data_padding_top_tablet=”0″ data_padding_bottom_tablet=”0″ data_padding_top_mobile_h=”0″ data_padding_bottom_mobile_h=”0″ data_padding_top_mobile_v=”0″ data_padding_bottom_mobile_v=”0″ data_shortcode_id=”5rtfoygv0a”][cmsmasters_column data_width=”1/1″ data_bg_position=”top center” data_bg_repeat=”no-repeat” data_bg_attachment=”scroll” data_bg_size=”cover” data_border_style=”default” data_animation_delay=”0″ data_shortcode_id=”4zincj96tn”][cmsmasters_text shortcode_id=”6m5lrduvfd” animation_delay=”0″]

LE ORIGINI DI QUESTO SUCCESSO

Da qualche anno Amelia Casablanca è entrata nel mercato cinese grazie alla collaborazione con The Courtyard Consulting, società di consulenza di nicchia specializzata nel mercato asiatico e fondata da Anna Martinez (una signora spagnola) e Mariaelena Perrone (signora italiana di origine siciliana), con più di 20 anni di esperienza nel mercato asiatico e cinese. La TCC collabora con agenzie di stilisti locali che vestono i personaggi più famosi della Cina e già in questi anni ha vestito molte attrici tra cui la stessa Dilraba. La scelta degli abiti è avvenuta dopo averne visionati tre con le rose: rose rosa e rosse della collezione 2020 e rose gialle della collezione 2021. La scelta finale è caduta su quella rossa. La stilista che cura l’immagine di Dilraba ha chiesto che venisse inserita anche la corona dell’abito, ritenuta fondamentale per darle un’immagine da principessa e lei con quell’abito Amelia Casablanca si sentiva proprio una principessa, tanto che dopo averlo provato non voleva toglierlo più! “Aveva più di 20 stili diversi tra cui scegliere – racconta Maria Elena Perrone- ma ha sempre preferito questo.

[/cmsmasters_text][/cmsmasters_column][/cmsmasters_row][cmsmasters_row data_shortcode_id=”3j4a0tpsr”][cmsmasters_column data_width=”1/2″ data_shortcode_id=”lnstrd3cyq”][cmsmasters_text]

THE ORIGINS OF THIS SUCCESS

Has been some years already that Amelia Casablanca has entered the Chinese market thanks to the collaboration with The Courtyard Consulting, a niche consulting company specialized in the Asian market and founded by Anna Martinez (a Spanish lady) and Mariaelena Perrone (an Italian lady of Sicilian origin), with more than 20 years of experience in the Asian and Chinese market.

The TCC collaborates with local designer agencies that has dressed the most famous characters in China, many actresses in recent years, including Dilraba herself.

The choice of dresses took place after viewing three with roses: pink and red roses from the 2020 collection and yellow roses from the 2021 collection. The final choice fell on the red one.

The stylist who takes care of Dilraba’s image asked that the crown of the dress be also inserted, considered essential to give her a princess image and she, with that Amelia Casablanca dress, felt like a princess so much that after trying it she didn’t wanted to take it off! “She had more than 20 different styles to choose from – Maria Elena Perrone says – but she always preferred this one.

[/cmsmasters_text][/cmsmasters_column][cmsmasters_column data_width=”1/2″ data_shortcode_id=”ayya7t7q8b”][cmsmasters_text]

此营销活动成功的起源

多年来,阿米莉亚·卡萨布兰卡(Amelia Casablanca)与The Courtyard Consulting合作进入了中国市场,该公司是一家专门从事亚洲市场的咨询公司,由西班牙女士Anna Martinez和西西里裔意大利女士Mariaelena Perrone共同创立,在亚洲和中国市场拥有20多年的经验。

TCC与当地造型师机构合作,后者为中国最著名的服装着装,近年来,包括Dilraba在内的许多女演员也都为之着装。

在查看了三种不同的样式之后,才选择了红玫瑰礼服。名单包括22020年的晚礼服,一件是粉色的,另一件是红玫瑰的,第三件是2021年系列的黄玫瑰。最终的选择落在了红色的上面。

负责Dilraba形象的造型师要求也插入礼服的皇冠,这对于给她公主形象很重要。实际上,Dilraba感觉就像公主一样,以至于在尝试之后,她不想再摘下它! Maria Elena Perrone说,她有20多种不同的晚礼服可供选择,但她从一开始就一直偏爱这种晚礼服

[/cmsmasters_text][/cmsmasters_column][/cmsmasters_row][cmsmasters_row data_width=”boxed” data_padding_left=”3″ data_padding_right=”3″ data_top_style=”default” data_bot_style=”default” data_color=”default” data_bg_position=”top center” data_bg_repeat=”no-repeat” data_bg_attachment=”scroll” data_bg_size=”cover” data_bg_parallax_ratio=”0.5″ data_padding_top=”0″ data_padding_bottom=”50″ data_padding_top_large=”0″ data_padding_bottom_large=”0″ data_padding_top_laptop=”0″ data_padding_bottom_laptop=”0″ data_padding_top_tablet=”0″ data_padding_bottom_tablet=”0″ data_padding_top_mobile_h=”0″ data_padding_bottom_mobile_h=”0″ data_padding_top_mobile_v=”0″ data_padding_bottom_mobile_v=”0″ data_shortcode_id=”pde5rlnzm”][cmsmasters_column data_width=”1/1″ data_bg_position=”top center” data_bg_repeat=”no-repeat” data_bg_attachment=”scroll” data_bg_size=”cover” data_border_style=”default” data_animation_delay=”0″ data_shortcode_id=”myq966houg”][cmsmasters_text shortcode_id=”s3m0k3szlm” animation_delay=”0″]

IL MERCATO NUZIALE CINESE ED AMELIA CASABLANCA

Il mercato nuziale cinese ha un gusto unico. La sposa durante la cerimonia indossa da 3 a 5 abiti e uno di questi è quello in stile principessa, caratteristica del brand Amelia Casablanca. Attualmente il brand Casablanca è presente in Cina presso un numero selezionato di rivenditori per garantire questa unicità. Finora l’abito più desiderato è il Cenerentola ma come possiamo immaginare quello delle rose rosse sarà la nuova scelta. Dopo questo incredibile successo e numeri mai visti prima, il campione dell’ abito è stato prestato a Top Bridal, main partner di Amelia Casablanca. Nelle più importanti boutique da sposa in Cina c’è già una lista d’attesa delle future spose che lo desiderano avere per sembrare nel giorno del loro matrimonio proprio come Dilraba, la donna più bella della Cina.

Dilraba Dilmurat, una delle 10 attrici più note in Cina, indossa in un grande evento un abito Amelia Casablanc e il numero stimato di visualizzazioni ha raggiunto 1,5 miliardi ed ancora continua.  610.000.000 di visualizzazioni, 370.000 interazioni 6.608.000 visualizzazioni della parola chiave Amelia Casablanca. Dilraba Dilmurat, una delle 10 attrici più note della Cina indossa in un mega evento un abito Casablanca e fa esplodere sui social cinesi il successo del brand italiano.Risultato? Oggi nelle boutique c’è già una lista d’attesa di future spose che nel giorno del loro matrimonio vogliono essere come Dilraba, la donna più bella della Cina.

[/cmsmasters_text][/cmsmasters_column][/cmsmasters_row][cmsmasters_row data_shortcode_id=”hhnsu4r45m”][cmsmasters_column data_width=”1/2″ data_shortcode_id=”7f4jujf6r”][cmsmasters_text]

THE CHINESE WEDDING MARKET AND AMELIA CASABLANCA

The Chinese wedding market has a unique taste. During the ceremony, the bride wears 3 to 5 dresses and one of these is the princess-style one, characteristic of the Amelia Casablanca brand.

The Casablanca brand is currently available in China at a select number of retailers to guarantee this uniqueness. So far the most desired dress is the Cinderella but as we can imagine that of red roses will be the new choice.

After this incredible success and numbers never seen before, the sample of the dress was loaned to Top Bridal, main partner of Amelia Casablanca. In the most important bridal boutiques in China there is already a waiting list of future brides who desire to have it to look like Dilraba, the most beautiful woman in China, on their wedding day.

Dilraba Dilmurat, one of the 10 best known actresses in China, wears an Amelia Casablanca dress at a big event and the estimated number of views has reached 1.5 billion and still continues.

610,000,000 views, 370,000 interactions 6,608,000 views of the Amelia Casablanca keyword. Dilraba Dilmurat, one of the 10 best-known actresses in China, wears a Casablanca dress in a mega event and makes the success of the Italian brand explode on Chinese social networks. Want to know the results? Today in the boutiques there is already a waiting list of future brides who want to be like Dilraba, the most beautiful woman in China, on their wedding day.

[/cmsmasters_text][/cmsmasters_column][cmsmasters_column data_width=”1/2″ data_shortcode_id=”3xkigomq7r”][cmsmasters_text]

中国婚礼市场和阿玛利亚·卡萨布兰卡

中国婚庆市场有着独特的品味。在典礼上,新娘穿35件礼服,其中一件是Amelia Casablanca品牌的公主风格。

卡萨布兰卡品牌目前在中国有多家零售商选择,以确保这种独特性。到目前为止,最想要的衣服是灰姑娘,但正如我们可以想象的那样,红玫瑰将是新的选择。

在取得了如此空前的成功和前所未有的成功之后,礼服样品被借给了Amelia Casablanca的主要搭档Top Bridal。在中国最重要的新娘专卖店中,已经有很多未来的新娘在等待,他们希望他们的婚礼当天看起来像中国最美丽的女人Dilraba

Dilraba Dilmurat是中国十大最知名的女演员之一,她在一次大型活动中穿着Amelia Casablanc连衣裙,估计收看人数已达到15亿,并且仍在继续。

Amelia Casablanca关键字的610,000,000次观看,370,000次互动,6,608,000次观看。 Dilraba Dilmurat是中国十大最著名的女演员之一,她在一次大型活动中穿着卡萨布兰卡(Casablanca)礼服,并使这个意大利品牌的成功在中国的社交网络上爆炸性增长。如今,在精品店中,已经有一个未来新娘的候补名单,他们在婚礼当天想像中国最美丽的女人Dilraba

[/cmsmasters_text][cmsmasters_image shortcode_id=”3gjuhms9gt” align=”none” animation_delay=”0″]20487|https://www.mestyle.it/wp-content/uploads/2020/09/amelia-1.jpg|full[/cmsmasters_image][/cmsmasters_column][/cmsmasters_row][cmsmasters_row data_shortcode_id=”xeell30nf” data_padding_bottom_mobile_v=”0″ data_padding_top_mobile_v=”0″ data_padding_bottom_mobile_h=”0″ data_padding_top_mobile_h=”0″ data_padding_bottom_tablet=”0″ data_padding_top_tablet=”0″ data_padding_bottom_laptop=”0″ data_padding_top_laptop=”0″ data_padding_bottom_large=”0″ data_padding_top_large=”0″ data_padding_bottom=”50″ data_padding_top=”0″ data_bg_parallax_ratio=”0.5″ data_bg_size=”cover” data_bg_attachment=”scroll” data_bg_repeat=”no-repeat” data_bg_position=”top center” data_color=”default” data_bot_style=”default” data_top_style=”default” data_padding_right=”3″ data_padding_left=”3″ data_width=”boxed”][cmsmasters_column data_width=”1/1″ data_shortcode_id=”n2yfsejz5k” data_animation_delay=”0″ data_border_style=”default” data_bg_size=”cover” data_bg_attachment=”scroll” data_bg_repeat=”no-repeat” data_bg_position=”top center”][cmsmasters_gallery shortcode_id=”jabss64mif” layout=”hover” hover_pause=”5″ animation_delay=”0″]24567|https://www.mestyle.it/wp-content/uploads/2020/12/9-4-150×150.jpg,24566|https://www.mestyle.it/wp-content/uploads/2020/12/8-3-150×150.jpg,24557|https://www.mestyle.it/wp-content/uploads/2020/12/3-4-150×150.jpg,24559|https://www.mestyle.it/wp-content/uploads/2020/12/1-3-150×150.jpg,24563|https://www.mestyle.it/wp-content/uploads/2020/12/5-2-150×150.jpg,24562|https://www.mestyle.it/wp-content/uploads/2020/12/4-5-150×150.jpg,24565|https://www.mestyle.it/wp-content/uploads/2020/12/7-1-1-150×150.jpg[/cmsmasters_gallery][/cmsmasters_column][/cmsmasters_row]

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
SEGUICI SUI SOCIAL

IN EVIDENZA

PIÙ RECENTI

PIÙ LETTI